Monday, March 8, 2010

KESEMUA TEKO2 KU YANG BARU KU DAPAT

Selepas menjalani semalaman proses rendaman dan juga beberapa jam proses mengonyoh dan menyental tahap gabann.. hasilnya agak memuaskan.. walau pun ada sebijik dua yang betul2 degilll.. Kesemua teko2 ini sedang menunggu rumahnya.. En.Zulkissss... bila nak hantar gerobok kat rumah akak pulakk..

Satu teko maple pulak telah dipinang..ta pa lahh.. untuk kawan2 yang sealiran..ada masanya kita perlu lepaskan apa yang kita sayang untuk kepuasan/kebahagiaan orang lainn... kira beramal jugak lah gituu ekkk.... moga keikhlasan saya dihargaii..hehehe..cewahhhh...

 tapi yang saya beli di Malaysia jer lahh yerrr.. kalau yang dibeli di luar negara..ampunnnnnnnnnnnn.... tak sanggup saya nak lepaskannn... hehehehe...kecuali kalau betul2 ada lebihan yang sama.. itu kita cerita kemudian2 yerr..bila ada nantiii..

5 comments:

  1. salam kak hani..
    tuuu diaaaa...punyalahh banyak sekali borong..hehe..memang wajibb dah en.zul tu pi hantar gerobok rumah akak..hehe..nanti jangan lupa share2 ye kalau dh dapat.. ;)

    ReplyDelete
  2. ok insyallah... tu lahh.. tengah tunggu Q.

    tu lh yatt, kalau dah ada depan mata berderet2 tu.. rasa nak ambik semuanyaa.. cumanya fulusnya jer yg tak tahan.. kalau yag pelik2 sikit dn unik2..mayu beratus sebiji..mana boleh nak angkut byk2..hehehe..

    tapi sebab geram.. so bila sekali2 jumpa kedai tu..memang akak angkut jugak lahh.. kdg2 tk perasan bila kira2 bill dah sanmpai 4 angka.. hehehe...haa gasakk kooo.. layan jer ler sementara masih boleh dilayannnn.. kalau dah tak laratt nanti dok diam2 jerrrr.. hehehhee

    ReplyDelete
  3. salam hani
    banyak nyer teko..uwaaaa..jiwa ku kacau melihat nyer..hehehe..

    psst : ada ke yg boleh masuk minang tu..kenan kat teko maple tu la..sbb tea set ada teko x der..kalau sudi sms or call me ok..harapan tinggi ni..huhu

    ReplyDelete
  4. salam hanis,
    betul ke boleh dipinang..?akak kenan ngan teko maple tu....
    klu ade lagi akak nak ye..?roger2 akak ye hanis..
    tq hanis..

    ReplyDelete
  5. NJ , Yah.. terlambat sikit lerrr... teko maple telah dipinang oleh org kelanggg... walau tutup retak tetap ada yg sudi meminang.. yalah bila nk guna boleh pinjam tutup jiran ekkk...kalau terjumpa lagi insyallah akn saya roger2.

    ReplyDelete