Sunday, March 7, 2010

KOLEKSI BUNGA BAKULKU BERTAMBAH LAGI

Pada Sabtu lepas aku ke MAHA untuk jumpa nannie.. dah jumpa tu macam biasalah sure memang kena keluar duitnya...  So inilah set penuh terbaru saya.. walau belum lengkap.. harap2 nanti2 boleh beranak lagilah dengan cawan2 dan mangkuk buburnya pulak.
Di bawah ni yang terbaru aku beli di MAHA.. 2  biji piring mungkum 7 in tu dapat dari Zulkis Teratak Rimbun dan bekas meletak sup tu dari Abang Din..   Sebenarnya dari 1st time aku ke MAHA dah ada bekas meletak sup tu.. tapi masa  tu memang tak da hati dengan corak tu... apatah lagi keadaan bekas sup tu yang teramat comot.. hehehe.. jgn marah Abg Din.. tiap kali datang saya belek.. eee.. sure teruk nak menyental siapa2 yang nak beli bekas ni nanti ..

tapi bila dah mula kumpul set ni.. masa saya nak pegi
hari tu dalam hati berkata.. harap2 adalah lagi mangkuk comot tuuuu.. hehehe.. haaa memang nasib saya baik.. ada lagi tergeletak kat tempat dia lambakkan barang2 tuu.. so saya pun belilah.. balik jer rumah.. memang puas ler mengonyoh bagi bersih....akhirnya saya sendirilah yang kena bersihkan bekas tu.. haaa gasak kauuu... tapi janji puas hati sebab dapat tambah koleksii..

No comments:

Post a Comment