Monday, March 8, 2010

PIONESKU BERANAK

Tak ku sangka bunga yang paling aku tak kenan dulu ni dah beranak pinak.. yalah bila tengok kat blok kawan2.... nampak cantik dan sikit demi sikit... bila ada kwn2 jual saya beli dan ada yang dapat masa hunting....

Cuma cawannya jer yang belum dapat piringnya.   Masa jalan2 ari tu terjumpa mangkuk bubur.. ada 8 biji.. abis saya angkut semua dari apek tuuu.. yalah tamak kann. (sebenarnya bukan tamak.. tapi baik hati, yalah mana tau ada kawan2 yang nak sebiji 2 akan saya bagilah nanti)..

Sudu dapat sebiji jer.. jadilahhhh...  sebenarnya cantik jugak buat koleksi2 sudu ni eekk.. yalah bila gi hotel2 tu dia org buat dessert comel2 kt sudu2 tu kannn... sekali ngap jerrrr...akanku aplikasikan angan2 ku itu nanti bila ada kesempatan nak buat makan2 nanti..hhehehehe..

4 comments:

  1. salam kak hanis.
    cepat koleksi bunga peonies akak tu beranak ya, mesti makan jamu subur ni hehe..

    ReplyDelete
  2. wow kak ada dapat tureen peonies caya la bestnya

    ReplyDelete
  3. salam kak hani..
    hehehe...setuju kata2 kak ryana..makan jamu subur dari jakarta nie..dah beranak pinak bercucu cicit..hehehe..
    yg mangkuk 4 seasons tu jarang ler nampak terjual..sayabasss sis.. ;)

    ReplyDelete
  4. ryana.. yattt.. haah mkn jamu subur.. baru senang beranak pinak hehehehe (hakikatnya anak akak sorang jerrr.. dah 22 tahun . dah tersumbat kor tu yg tak beranak2 lagi lepas tuuu.. heheh)...

    nanniee..tureen tu dah lama.. arwah nenek punya.. dulu ada tutupnya.. tapi yalah masa tu lom ada perasaan sayang sgt utk menjaga warisan ni.so bila tutup pecah sikit jer. akak terus buang...kalau skrg tutup sompekpun akak kumpul dan simpan..

    ReplyDelete