Wednesday, March 24, 2010

GIVEAWAY TERATAK PUTERI














http://teratakputeriqareshah.blogspot.com/

Saya pun nak join sama GA teratak puteri ni..
siapa2 yang merminat silalahh join sekali yer..
syarat2nya senang jer...spt dibawah..

Syarat-syarat peraduan ini pun ada 4+1 jugakk..

1- Tarikh peraduan bermula hari ini sampai 31hb March, 2010
     MASIH AVAILABLE MASA SAYA JOIN NI
2 - Terbuka kepada semua kawan-kawan di Malaysia sahaja yg menjadi Follower & Yang Bukan Follower..kalu yg tak jadi follower lagi tu bolehlah follow I ye..Yang bukan follower boleh tinggalkan jejak agar senang untuk saya hubungi..
     MEMANG FOLLOWER SETIA TRATAK PUTERI... ADA GAK BERSOPING DGN TERATAK PUTERI NII dI ALAM MAYA..HEHEHEE

3- Hendaklah memberi komen dalam entry ini..(komen di shoutbox tidak diambil kira) dan link kan blog saya pada blog masing2 supaya yg lain2 bloggers dapat tahu tentang peraduan ini..(lagi ramai..lagi meriah..)
DAH LINK KAN DAH PUN


4-Tarikh tutup peraduan ni pada 31hb March, 2010..pemenang akan diumum pada 1hb April, 2010
HARAP2 ADA LAH REZEKI (HADIAH BIRTHDAY SAYA PULAK NANTI ...SAYA NYA BIRTHDAY 15 APRIL 2010 ..HEHEHE YANG KE SWEET 17 + 27 TAHUN..HEHEHEEH)

5- Cabutan hadiah akan diundi oleh pemilik Teratak Puteri...anak saya Puteri Qareshah..tiada istilah pilih kasih dalam cabutan ini.
MINTA2 NAMA SAYALAH YANG TERPILIH TU YER..AMINNNNNNN..







No comments:

Post a Comment