Thursday, April 1, 2010

PINGGAN KANGKUNG HADIAH DARI SAHABAT LAMA

Dah 2 kegembiraan yang aku terima pada hari yang sama dan yang ini adalah kegembiraan dan juga merupakan kejutan aku yang ke 3 pulak iaitu....

Bila tetiba jer kawan lamaku hantar mesej...dia kata dia nak bagi 18 bj pinggan kangkung pada akuu... Mak datukkkk...betul2 rezeki aku melimpah2 ari tu..macam bulan jatuh ke riba..rasa nak melompat pun ada masa tuuu...kawan aku ni lah yang ambiklah mangkuk dari Leya di JB ari tuuu..dia kata aku ni giler..hehehe..giler pinggan2 antik jer lahh..bukan giler yang lainnn.. tu yang dia sanggup hadiahkan aku pinggan2 tuu..

Rupa2nya dia belikan aku pinggan ni dari kawan kita jugakkk..hehehehe Cik Mat Gebussss.  Dalam hari tu berkata jugak..buat apa ler si minah ni susah2 berhabis duit belikan aku pinggan2 niii..tapi dalam pada tu seronok gilerrrrr..kalau lain kali nak bagi lagi pun apa salahnya...aku tetap terima...hehehehe...bestnya kalau semua2 kawan2 aku macam nii.. tak payah aku nak beli2..tiba2 penuh jer gerobok dapat  pinggan2  free..hehe..kan bagus ekkk....

TQ ustazahhh.. lain kali tak payahlah susah2 nak beli saya pinggan2 nii (kata2 skima bila orang mendapat habuan dari org lain...hehehehe)... tapi kalau org dah nak kasi tu saya terima dengan lapangan terbang terbuka...hehehehehe..sebab laki aku tentera udara so runaway bolehlah aku tadahkan..hehehehehe..

Inilah dia pinggan2 yang aku terima pemberian dari sahabat lamaku.  Kali terakhir kami berjumpa adalah 23 tahun yang lalu semasa aku kahwin...lepas tu kami tak jumpa2...ntah bila agaknya aku dapat jumpa di minah ustazah niiii...hehehehe...jgn marah yerrr...ampunnnn...jasamu akan tetap ku kenang sepanjang hayatkuuuu.. aku sayang padamuuu wahai kawan.. tapi kalau hang tak bagi aku pinggan ni pun aku sayang kat hang jugakkkkk tauuuu...

2 comments:

  1. HAI KAK... best kan kak dpt adiah brg2 yg kita suka.. mudahan murah rezeki kwn akak tu.. byk yg dia kasi tu...

    ReplyDelete
  2. haah sunflower..moga tambah murahj rezeki dia dan rezeki akak jugak...rezeki kita semua hendaknya..yalah kalau ada lebihan2 yang boleh kita kongsi bersama rakan2 antik nantinya kann...aminn..

    ReplyDelete