Tuesday, April 20, 2010

GA SAIDAH

GiveAway-My life.. My stories..-saidah


tengoklah hadiah2nyaaaa...siapa tk nk join kannn..rugiiii..cuba jer lah nasib mana tau ada rezekiiii...aminnnnnn.....http://saidahipoh.blogspot.com/



Syarat-syarat peraduan adalah seperti berikut:


1- Tarikh peraduan bermula hari ini hingga 30hb May, 2010
     ok lagi..saya join 20 April 2010

2 - Terbuka kepada semua kawan-kawan di Malaysia sahaja yg menjadi Follower . Kepada yg belum jadi follower kenalah jadi follower saya dahulu.
     memang follower tegar punnn...hehehehe...


3- Linkkan blog saya kepada blog masing-masing dan buat sedikit N3 berkenaan dgn blog saya ini.
     dah buat dah niiii...


4- Memberi komen dalam entry ini..(komen di shoutbox tidak diambil kira) 4-Nama pemenang akan diumumkan pada minggu pertama bulan June.
     dah komen punn..
5 - 1 Hadiah khas (misteri) akan diberikan kepada referral yg paling banyak disebut oleh pemberi komen. ( contoh kalau A tengok N3 giveaway ini dari blog B, sila mention nama B dalam komen mereka so that B akan dapat hadiah misteri)


5- Penghantaran hadiah adalah dari minggu kedua JUne hingga ke 30 June. Pemenang akan dihubungi jika terdapat sebarang kelewatan dalam penghantaran hadiah.

saidahh...harap2 adalah rezeki saya yerrr...aminnnn..

No comments:

Post a Comment