Friday, April 23, 2010

BARTER DGN EZANY

Ini yang baru juga ku terima dari Ezany tempohari.   Aku pun dah lupa sebenarnya bila tiba2 dpt parcel ingat dr org lain sebab sya ada bali barang dgn org lain..tapi rupa2nya dari jejaka tampan semalaya kita ni. 

TQ Zany sebab masih ingat dgn acik lg...Yg dihantar adalah 2 cwn, 2 mangkuk bubur dan satu piring cawan bunga bakul.  Yg satu lagi piring cwn tu memang aku ada.. jumpa tak ingat masa hunting di mana..so bila Zany cuma ada 1 piring jer... tak jadi masalah..so lengkaplah 2 set cwn tu. Dan satu lagi Zany beri saya 1 mangkuk comil.. TQ sekali lagi Zany..Jasamua tetap acik kenang sampai bila2Nanti bila free akan aku masukkan semula kesemua koleksi bakulku yg seciput tu.  Buat masa ni malas nak punggah2 dr tempat yg trelah sedia tersusun tuuuu,,...Penyakit M sedang melanda niii...hehehehe

3 comments: