Wednesday, December 16, 2009

HASIL HUNTING DI PENANG

Masa ikut huby ke Penang hari tu selain dari beli set kangkung dari Angah saya juga jalan2 kat Penang dengan teman collecter pinggan antik jugak iaitu Kelly, tapi dia belum ada blog lagi.   Dia pun walau dah lama duduk Penang tapi tak tau kat ceruk mana nak cari barang tu... jadi kami redah jer lah masuk mana2 kedai dan dengan muka tak malunya menanya apek2 dan nyonya2 tuuu... best jalan dengan kelly ni...muka selamber jerrr... ha elok lah tu dapat geng macam tu... cuma yang tak bestnya bila dah dapat kedai yang kami cari... huby pulak call kata nk keluar bilik hotel jam  12.30.. eemmm... dapat dalam 1 jam setengah jer dalam kedai apek tuu.. tak puas lagi membelek sebenarnya.. tapi pa lain kali kalau ke sana lagi dah tau mana tempat nak dituju.  Sampai jer hotel kereta opis cik abang dah siap buka boot sebab tengah masukkan barang2 huby dalam kereta.. so terus jer lah masukkan kotak dan beg pinggan2 tu dalam kereta.   tak muat kat boot letak kat seat belakang.. nasib baik anak tak ikut.. kalau anak ikut sure tak  muat sebab badan anakku macam giant... hehehhee...

8 comments:

  1. wahh..bestnya hunting..kelly, bila nak ajak akak hunting? heheh..

    ReplyDelete
  2. salam...tuu diaa..ishh berbaloi2 lahh, specially cawan bunga kekwa type 2 yang akak dapat tu..saya pun lom ada lagi....teruskan usaha murni anda yeaa!!!

    ReplyDelete
  3. Salam perkenalan....

    wahh byk koleksi ya...nnt boleh lah bertukar2 buah fikiran... kpg Batu Pahat jugak ke?

    nnt akak link blog ya..silalah link blog akak juga...

    KakAzzah8

    ReplyDelete
  4. salam kak hanis..
    wahhhh..siap bergambar dalam apeksss..class gitu..hehe..apapun memang puas kalau hunting sendiri kan..

    ReplyDelete
  5. salam Hani..napa tak singgah kat Ipoh, boleh ler bawah barang yg akak pesan tu?? hehehe

    ReplyDelete
  6. salam singgah kak ,
    Lepas kita jumpa akt Maha Serdang Sabtu lepas saya mencari juga blog akak hehe akhirnya jumpa juga hehehe

    ReplyDelete
  7. tq nannie sudi singgah blog akak yang tak seberapa ini... segan juga akak bila org tengok blog akak..yalah tak secanggih dgn u all punya.. barangan yang akak ada pun yang biasa2 jerr..

    amboiii nannie...semua yang menjual tu kenal nannie ekk...masa akak kat abg din dan akak yang hujung tu dia kata tu lah nanie..blog dia yg my passion tu..hehehehehe...famous giler si nanie tu kawan2...heheheheh...

    ReplyDelete
  8. Azzh8..
    sekampung dgn akak ke ..akak kat BP kat dgn BP MAll tuuu..

    Yatt..
    mak Yat ker yg akak jumpa masa kat maha sabtu lepas.. akak dengan dia sembang dia ada sebut nama yat..so akak dgn muka tak malunya tegutr lah dia....heheheh..

    saidah..
    mcm mana nk singgah , masa nak pegi tu tanya huby singgah ipoh tak..dia kata takk,.,emmm..so saya bawa barang Kelly jer lah..tak da rezeki kita nak jumpa kot...tak palah nanti2 jumpa juga kalau pjg umur..

    ReplyDelete