Wednesday, February 3, 2010

HUNTING DI YOGJAKARTA - TEKO 5

Ini teko ke 5 dan terakhir yang saya dapat semasa hunting tempohari....

teko ke 5 ini adalah teko yang paling saya suka sebab paling cantik dan bersih. Di atas tutupnya juga ada bunga.. Yang lain2 tu walau telah puas saya menyentalnya..namun masih terlihat kekotorannya.

Next week CNY ni nak pegi bercuti lagi... harap2 adalah lagi teko2 antik yang boleh saya bawa balik nanti...


Rasa seronok sebab dapat kumpul teko2 kotak ni.  sebelum ni suka tengok dalam blog member2 jer..esp welly dan monaliza..byk teko kotak dia org.   Satu lagi saya suka tengok dia orang posing gambar2 dia orang memang sungguh menarik, tertarik dan bommmm... sungguh menawan.

suami saya selalu komplain..dia kata kalau nak ambik gambar tu cuba cari tempat yang lawa2..ini ikut dan jerrr..sebenarnya leceh nak keluar masukan barang2 tuu..lepas tu nak cari pot2 yang elok dan sesuai, nak susun, pas tu nak kemas balik...aduhhh...memang tak rajin bab2 mcm tuu..Ntah bila nak jadi rajin mcm dia org tu pun tak tau lahhh...

3 comments:

  1. salam..
    wahhhhhh cunnyer teko kotak twin roses..
    kalu ade xtra...ingat2 lah kita yer...

    ReplyDelete
  2. Salam....uwaaa nie yang tak leh tahan nak gie jogja jugak nie...mungkin dlm tahun nie jugak ..so leh kasi location kat kedai mana teko nie ya...hehe hari tu kata kat sebelah istana ya..hehe kali nie teko nie kat mana ya..berkenan teramat sangat nie..

    http://idacottage.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. merpati sila lihat post saya 25 jan 2010 mengenai kraton mangkunegaran...ada saya beri sedikit penerangan mengenai tempat beli teko2 tu.

    ReplyDelete