Tuesday, February 2, 2010

YANG DIBORONG DI MAHA

Ini dia barangan yang saya borong semasa ronda2 dengan Kak Azzah tempohari.  

1)  2 piring dodol biru.   2 lagi Kak Azzah Ambil..  Ingat nak ambil 4 4, tapi dah sama2 minat kannn...tak pa lah..bagi lah sorang separuhh...lagipun sebab Saidah Ipoh dah janji nak bg 2 biji..so cukuplah tu nanti saya ada 4 biji
2)  4 bij piring sos bunga bakul

kesemua ni kami beli dari kedai siapa yer nama akak tuu..saya lupa tanya lahhh..sori ya kak..dan terima kasih juga sebab akak sudi lawat blog saya  ni...

Mangkuk bunga peonis ni pulak dari dapat dari Kedai Abang Din.   Bukan dapat free tauuu.....kena bayar lahhh....hehehehe..   Ikutkan banyak lagi nak memborongg...tapi  saya buat2 jer bersabarrr... kemudian2 nanti kalau ada rezeki adalahhh..kalau tak da..apa nak buat.. yalah Chinese New Year ni nanti nak pergi jalan2 lagii..mana tau nanti terjumpa lagi baranagan2 antik kat sanaaaa...so cik Hani oiii..buat2lah bersabar  yerrr

No comments:

Post a Comment