Thursday, January 28, 2010

TEKO YANG HAMPIR LUPA NAK DIAMBIL.

Sabtu lepas... tujuan khas ke MAHA Serdang adalah untuk mengambil teko mak buyung dari Muar tuuuu.. Yalah mana boleh tak ambil.. karang kempunan nanti meleleh air liur..abis semua blog kawan2 antik banjir nantii...hehehe..(jgn marah Ca)... dan masa yang sama sebab ada barter dengan Kak Azzah8 dan janji nak jumpa di sana..maka saya pun senanglah kerja ...2 dalam satu..

Nasib baik sebelum pergi dah call En Zulkis...tanya sama ada dia ada bawake tak teko tu...yalah dah terseronok jumpa Kak Azzah dan sambil tu puas tawar menawar memborong...(nak tau takk...Kak Azah beli byk tauuu..tapi yang diletak kat blog tu nampak ciput jer...heheheh..Kak Azah..mana cwn dan platter ros hijau tuu ....tak tunjuk punnn)..heheheheh..

Dah penat menyangkung menawar harga dan puas sembang dgn Kak Azah dan dah dapat teko yang saya nak dari kak Azah saya pun ke kedai sebelah jengok2 kedai dia org pulak...sambil jalan2 leka membelek ditegur oleh En Zulkis...ni yang nak ambik teko tu yerrr...saya pun blur2..teko apa ekkk...YA ALLAH...tepuk dahi saya baru teringat tujuan sebenar  ke situ adalah sebab nak ambik teko Caaa... hehehe..nasib baik dah call awal2..kalau tak sure menonong jer balik, tanpa ambik teko tuu..

Hehehe..tulah  Kak Azah punya pasallah..hehehe..sampai saya terlupa kawan yang lain..kihkhihkhih...ha gasakk..rupa2nya suami saya dan suami Kak Azzah satu kelas masa sekolah menengah dulu..Ha...lantak kau org sembanglah lama2..jangan ganggu kami nak memborong sudah...elok jugak...dalam dia orang berborak...dapatlah kami memilih barangan yang berkenan dihati dengan amann..kalau tak sure nak cepat jer eekkk sebab dia orang bosan menunggu lama2...

Ini dia teko Ca tuuuu...

2 comments:

  1. Salam Ani...hehehe..akhirnya...keluar jugak n3 pasal kita jumpa di MAHA... hurmmm cawan ros hijau tu nanti... nak buat tayangan perdana bersama2 suku sakat yg lain2... tak sempat nak keluarkan dan buat sesi fotografi lagik ...

    anyway..nice knowing you... Alhamdulillah kan hubby kita sama kelas sama sekolah... kalau tak sure asyik tanya dah ke belum, bila nak balik... hehehe dia orang sembang..kita pun sembang sambil menghabiskan duit... hahaha...

    ReplyDelete
  2. hehehe..haah tultu kak azzah...gambar kita nanti bila sempat saya masuukan eekkk..

    Banyak lagi ke space kat rumah tu nak isi... saya ni skrg tgh menung...hati masih nak menambah..tapi tak tau mana nak display nantii...hehehehe..

    ReplyDelete