Sunday, January 24, 2010

HUNTING DI YOGJAKARTA - TEKO 3

Ini dia teko ke 3 yang aku hunting.  Cuma aku tidak perasan yang teko tu ada retak. masa mencuci baru perasan.. jadi sama ada ianya dah retak masa beli ke masa aku membawa balik atau masa merendamnya saya pun tak tau. Almaklum masa membeli tu agak kelam kabut sikit... jadi tengok dari jauh sebab tempat org menjual tupun sempit saya nak masuk... dah pilih terus berurusan menawar harga lepas tu masa dia org membungkus saya ke kedai di sebelah2nya pulak untuk cari teko2 yang lain... sayang..teko ni teko kotak comel...

lagi satu masalah saya... dah puas merendam..tapi kekotorannya masih degil.. dah letih nak mengosoknya... guna clorox sudah.. sental sudah.. jadi apa lagi nak buat yerrr...


1 comment:

  1. salam tengok teko nie kan kan..geram betol ida tau...tak sabar nak ke jogjakarta sekali lagi nie..dec gie gan family2 ramai tak satu kepala susah...nanti leh kasi nama kedai tu tak..or kat area2 mana ya...hari tu cakap kat istana lama ya..mmmmm rasanya tahu tu.hehee

    ReplyDelete