Sunday, July 3, 2011

PERJUMPAAN GENG2 PML - 3 JULAI 2011 (ANGGREK MALL)





dgn Mak Jah from Parit rasipan, Bt Pahat...Mak jah datang khas utk berjualan di garage sales ni...family mak Jah pun aku kenalll dekat je dgn rumah aku kat Warong Sam tu...
best join group antik ni..org depan rumah aku kt kpg yg aku tk pernah kenal pun dah jadi kawan aku dan beli pinggan dari akuuu..tq kak halina kamsann...raya nanti kita jumpa semua2 yaaa

kesemua PML yang aku borong semasa garage sale di AM 3/7/2011
p/s: maksu...berat wooo bawak naik 2 kali trainn..sampai sengal bahu sayaa..tapi minat punya pasall layan je lahhh..

1 comment:

  1. jeles dan geram tgk PML tu...mcm nak rembat semua

    ReplyDelete