Wednesday, February 9, 2011

JOM JOIN GA NANNIE

Dah lama sgt tk join GA GA ni..tk da mooddd bila nengok org2nya GA
Tapi bila nengok GA nannie ni..rasa teringin pulak nak join lagiii...
heheheh...
pas ni nak meerayaph kat blog kawan2 yg ada buat GA..nak join sementara terasa rajin nihhh..

Bulan ni genap la 2 tahun usia blog Nannie`s Passion so dengan sukacitanya saya nak adakan GA sebagai penghargaan kepada kengkawan yang sudi jadi follower blog saya ni .


Syarat-syarat penyertaan adalah :


(1) Terbuka pada semua follower , jom join...
      (DAH LAMA JADI FOLLOWER TEGAR NIHH...HEHEHE..AYAT MENGAMPUU)


(2) Sudi la buat entri GA saya ini dan linkkan blog anda.
      (DAH BUAT DAHHH)


(3) Tinggalkan jejak di Post A comment dan tinggalkan email atau link blog anda ya , thanks.
      (BERESSSS)


(4) Terbuka kepada sahabat-sahabat beralamat di Malaysia sahaja ye (Postage purposes).
      (IM MALAYSIANNN  DAN TINGGAL DI MALAYSIA JUGAAA)
 Macam mana mudah je kan syarat-syaratnya , Boleh kan . Jangan lupa bagi email nama, contact no anda ya. Saya sediakan 4 hadiah untuk GA ini yang akan saya cabut undi pada hari Jumaat ni ( 11/2/11) ini..harap semua kenkawan suka ye so Selamat mencuba dan semoga berjaya....(MEMANG MUDAH SYARAT2SYARATNYAAA....HEHEHEHE...TQ NANNIEE.LAIN KALI BUAT LAGI GA YERR)


Hadiah set A ialah 2 frame dengan 2 candle stand







Hadiah B: kain 100% cotton berukuran 4.5 meter




Hadiah C: kain 100% cotton berukuran 3 meter dan 1 helai tuala cute bear..







Hadiah D: kain 100% cotton berukuran 3 meter dan sehelai tuala cute bear




Terima kasih saya ucapkan pada semua kenkawan yang sudi join GA saya untuk tahun ni dan tunggu ya pengumuman pemenang GA ni pada hari Sabtu ni (12/2/11) tunggu..(HARAP-HARAP NAMA SAYA LERR YG NANNIE CABUT TUUHHH...HEHEHEH)


Bye..

No comments:

Post a Comment