Monday, November 30, 2009

Barter Dgn Ca Teko & Piring Dodol - 28 Nov 2009


Kan Ani,  rumah akak kat mana..
Dari BP Mall... terus sikit sampai shell kanan kiri, lepas tu jumpa masjid, pas tu dekat dgn masjid ada rumah, depan rumah tu ada kubur (kepuk batu nisan), tu rumah akak...hehehe...Tak lama lepas tu dalam hujan lebat...dapat call lagi...haaa..kau kat mana..saya ada kat batu nisan ni...hehehe..haa berlari keluar akak buka pintu.

Ini dia teko dan piring dodol yang dibarter dengan Ca@casaomaantique.  Saya bagi Ca piring dodol hijau 1,  putih 1 dan juga pinggan hidang bunga ros hitam.

Terima kasih Ca sebab sudi datang rumah akak di Batu Pahat. Yalah barangan lama ni kalau dipos takut pecah..sayang..dah kebetulan akak balik kampung masa raya haji ari tu, baik bawa balik sekalilah dan dapat jumpa sekali orangnya.   Mak Ca pun sporting sebab nak ikut sama...Ca kita ni sama2 seJawa ekk Ca..hehehehee.

Termengandung rupanya budak ni...patut ler pucat jer  muka masa datang rumah...tapi macam mana pun masih rancak borak....hehehehe.. Tahniah Ca semoga sihat dan sentiasa aktif dalam mencari barangan2 antik ni.






6 comments:

  1. Hanny..saya pun jawa juga..nampaknya kita sekapal ngan Ca tapi berlabuh kat pelabuhan yg berbeza. hehehe

    ReplyDelete
  2. salam kenal hanis @ kak hanis..
    saya datang bertandang..cantik2 koleksi warisan kat sini..semua cantik2..

    saya nampak ada my link kat ur blog..tapi tgk ada salah taip..nanti susah nak klik situ..ni link saya yang betul
    http://yattbzgg.blogspot.com/
    saya link & follow yer..

    thanks sbb sudi link saya.. ;)

    ReplyDelete
  3. salam kak hanis...pssstt...saya pun jawa juga, tapi jawa dah rojak....tu dia kak CA, sempat lagi tuuu....

    ReplyDelete
  4. Yatt, terima kasih kerana sudi bertandang...begitu juga dgn Cik Mat kita. Oraittt ler cik mat, Saidah..kita sama2 sejawa rojak....hehehehe

    ReplyDelete
  5. Salam kak aniss...dah buat n3 yea..psst...masa u turn dari rumah akak ke muar aritu mak saya ada gak cakap...org jawa jugak rupanyer mak dia...hee..hee...mak saya memang jawa tp kawen org melayu...anak dia jawa rojak....suka makan rojak mee..jom kita buat kelab 'boca2 jowo'

    ReplyDelete
  6. cik mat...nie kes menyempatkan diri..kuat2kan semangat...kihh...kihh...

    ReplyDelete